HTML

Egy igazi Wellis sztori

Friss topikok

Címkék

Életem rövid története a Wellis jakuzzi-jával...

2012.06.04. 08:45 Amatőr Vásárló

Sziasztok,

vidéki, 2 kisgyermekes családapuka vagyok, és kálváriám 2010. novemberében kezdődött, mikor úgy döntöttem, vásárolok egy kültéri hidromasszázs medencét. (Leszögezem már a kezdetekkor, hogy e történet nem fog a világ 10 legszomorúbb és leginkább szeretetre méltó sztorija közé bekerülni, mivel egy milliós költségű, nem alaptermékek közé sorolható jakuzzi garanciális tortúrája - érthetően és alapvetően - senkiből nem vált ki rokonszenvet. Célom, inkább a jómódú családok választásának orientálása egy kevéssé vérlázító irányba...)

Visszakanyarodva a kezdetekhez, rövid úton a Wellis-hez kerültem, mivel legalább 30-40%-kal olcsóbban kínálják termékeiket, mint a jó minőségű amerikaiak. A honlap szerinti "21. századi gyártástechnológia", az ABB robotok, a magyar szervízhálózat és az áhított medencénél boldogan pózoló tulajdonosok meggyőztek! Nekem kell egy ilyen (természetesen nem a két partiarcra, hanem a medencére gondolva)!

A tökéletesen ügyfélbarát, szakértő és szimpatikus budaörsi szalonban rendeltem meg a Borneo kültéri hidromasszázs medencét, minden elérhető extrával, HIFI-vel, LCD-vel. Egy rossz szavam sem lehetett rájuk!

A szóban forgó kálvária, mely vicces történetként indult, a szállítás/beszerelés napján kezdődött. Erről már a következő bejegyzésben olvashattok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-jacuzzi-panaszkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr484564096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása