Mivel életem első blogja (remélem az utolsó is egyben) nem tudom, hogy kellett volna felépítenem a sztorit, mindenesetre a történet szempontjából érdemes elolvasni az előzményeket...
2011. április közepén bejelentettük az addigra már egyre tornyosuló hibákat. A közel egy hónapra megérkező szerelő pontosan 2011 május 10-én jött helyszíni javítás céljából, majd közölte, ő életében nem látott ilyen külső szerelésű LCD televíziót, nem tudja mi a gond a DVD-vel, ezért elviszi, mivel ez a helyszínen nem javítható.
Ugyanekkor fényképezte le a befúvó fejeket (jeteket), amikről alig néhány hónap alatt elkezdett kopni a dekor-króm réteg! Azt mondta: „szerintem küldenek újat a gyárból, de a vegyszereket az sem fogja bírni”! Ugyanő javította ki a túlhúzott, ezért leesett víz alatti lámpakeretet is, valamint a kirepedező fejpárnákat.
Húsz nappal később, május 30-án a szerviznek címzett e-mailben szerettük volna megkérdezni a javítás várható időpontját. Mivel nem kaptunk sem írásos, sem telefonos visszajelzést, 2011. június 6-án értékesítőnk segítségét kértük, vegye fel a kapcsolatot a szerviz vezetőjével. Június 22-én újabb levélben elkértük tőle a technikai vezető telefonszámát. Még ezen a napon 2 alkalommal kerestük, de nem vette fel a telefont. Másnap sikerült elérnünk és tájékoztatott, hogy azért nem javították meg a DVD lejátszót, mert a munkatársuk, aki ért hozzá, nagyon rég óta beteg, ezért hetekkel eltolódnak a szervizes munkálatok…
(Talán jogos gondolatkísérlet, hogy mit szólna a Wellis vezetője, ha az új Mercedes-ének computer-ét és navigációját a vásárlástól számított 7 hónapon keresztül nem használhatná? Esetleg kopna a króm a műszerfalról, vagy a fejtámla bőre foszlana?)
Ezután végre megérkeztek a szerelők, akik hoztak egy teljesen új, számomra ismeretlen alsó polcos, kínai DVD-t, aminek hibályát 2011. augusztus 6-án kénytelen voltam bejelenteni: "háromszori használat után, megint nincs hang. ill. „pittyeg” a készülék, viszont a hangot (sem a videót, sem a rádiót) nem adja át a hangfalnak". Hozzá teszem, hogy nem kaptam kielégítő megoldási javaslatot a további problémáimra, a rongyolódó fejtámlák és olcsó dekorkrómos anyagok cseréjére.
Mivel megemlítettem a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget, még aznap kaptam választ:
"Tisztelt Gazsi Úr! Sajnálattal kaptam meg levelét.XY vezető szerelőnket küldöm Önhöz a mielőbbi hibaelhárításra 08.12-én. Kollégánk megnézi, hogy miből adódhatott a hiba, ill. esetlegesen felvilágosítást is ad használatára vonatkozóan.További problémáira is megoldási javaslatot kap XY Úrtól, aki a medencén egy állapotfelmérést is végezni fog. Nem gondolom, hogy az NFH ezzel kapcsolatosan segítségére lehet, úgy gondolom, hogy Zink Úr hasznosabb tanácsokkal látja el, ill. segítségére lehet a hiba orvoslására."
2011. augusztus 16-ig nem jött szerelő, ezért írtam egy levelet: "Tisztelt Hölgyem, nem hívtak, nem jöttek, azét ez lassan beláthatnák, hogy ez messze van a minimálisan elvárható szolgáltatástól. Kérem, hívjanak fel, és mikor jönnek, hozzanak egy panaszkönyvet is."
Folyt. köv.