Sziasztok,
vidéki, 2 kisgyermekes családapuka vagyok, és kálváriám 2010. novemberében kezdődött, mikor úgy döntöttem, vásárolok egy kültéri hidromasszázs medencét. (Leszögezem már a kezdetekkor, hogy e történet nem fog a világ 10 legszomorúbb és leginkább szeretetre méltó sztorija közé bekerülni, mivel egy milliós költségű, nem alaptermékek közé sorolható jakuzzi garanciális tortúrája - érthetően és alapvetően - senkiből nem vált ki rokonszenvet. Célom, inkább a jómódú családok választásának orientálása egy kevéssé vérlázító irányba...)
Visszakanyarodva a kezdetekhez, rövid úton a Wellis-hez kerültem, mivel legalább 30-40%-kal olcsóbban kínálják termékeiket, mint a jó minőségű amerikaiak. A honlap szerinti "21. századi gyártástechnológia", az ABB robotok, a magyar szervízhálózat és az áhított medencénél boldogan pózoló tulajdonosok meggyőztek! Nekem kell egy ilyen (természetesen nem a két partiarcra, hanem a medencére gondolva)!
A tökéletesen ügyfélbarát, szakértő és szimpatikus budaörsi szalonban rendeltem meg a Borneo kültéri hidromasszázs medencét, minden elérhető extrával, HIFI-vel, LCD-vel. Egy rossz szavam sem lehetett rájuk!
A szóban forgó kálvária, mely vicces történetként indult, a szállítás/beszerelés napján kezdődött. Erről már a következő bejegyzésben olvashattok.