HTML

Egy igazi Wellis sztori

Friss topikok

Címkék

Kálvária Wellis módra

2012.07.01. 17:36 Amatőr Vásárló

... augusztus 16-át követően volt - úgy emlékszem - egy vagy két egyeztetés, majd jöjjön a 2011. év szeptember 8-i levelem egy részlete: 

"Tisztelt Hölgyem,

Az ígért, szeptember 7-i időpontban ismét közbe jöhetett valami Önöknél, mert nem jött szerelőjük, még csak nem is értesített, hogy nem jön. Csak önmagamat tudom idézni, „beláthatnák, hogy ez messze van a minimálisan elvárható szolgáltatástól”! Lassan 1 éve hogy megvettem az Önök termékét, és egyszer, talán kétszer sikerült használnom a DVD-t a TV-vel…" 

Azután jöjjön a Wellis Saga következő - általam írt levele, kicsit már feldúltan:

"Tisztelt Hölgyem,

Szerintem direkt csinálják ezt velem! Nem tudom elhinni, hogy ez a normális eljárás maguknál! Ez nem prémium szolgáltatás, de még csak nem is középszerű, ennyi idő, levelezés, bosszankodás után, már a tengeren túlról ideúszott volna egy szerelő. Ezzel bekerülhetnek a Guinness-be, de minimum iskolapélda lesz jogon!

2011 . év szeptember 8-i levelem után kaptam egy időpontot szeptember 9-re. Egész délután itthon voltam, párszor hívtam a szerelőjüket, aki később, este 7 magasságában visszahívott, hogy most indul Ausztriából! Kérdezte, mi a gond, mikor tájékoztattam, hogy Önöknél van az ócska, kínai DVD-m, ami rossz, akkor mondta, hogy felesleges lenne jönnie, mivel nincs nála másik. Ezzel nem tudtam nem egyetérteni, arra kértem, járjon utána, és hívjanak fel hétfőn (09.12-én)!

Ma szeptember 16-a van, és nem jelentkeztek, mi van maguknál? Ez – szerintem – nem normális dolog! ..."

"... Eddig a fórumok adta lehetőségeket sem használtam ki igazán, de az alább olvasható kisregény már lehetőséget ad komolyabb média megjelenésre is. Bízom benne, hogy az elkerülhetetlen per ellenére nem kerül sor a terápiás meleg vízre vágyó, síró gyermekek bemutatására a médiában."

Talán a jogosnak tűnő felháborodásom okán, de még aznap reagált a cég, ezt a következő bejegyzésben olvashatjátok. Hozzáteszem, hogy ma 2012. július 1-e van, és a gagyi, kínai "HIFI"-vel és a jacuzzival kapcsolatos garanciális problémáim mindegyike máig nem oldódott meg, épp szerdára várom a szerelőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-jacuzzi-panaszkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr964622437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása